Пешвои хонандагони синфҳои ибтидоӣ

Тафаккури “кӯдаки комилҳуқуқ” -ро бо эътиқод ташаккул диҳед, ки ҳамаи хонандагон қобилияти доногӣ доранд ва ҳама  пешво буда метавонад.

Мактаби байналмилалии Kontakt ба синфҳои ибтидоӣ як намуна ва равандеро пешниҳод мекунад, ки мушкилоти умумиеро, ки хоси хонандагон дар ин солҳои ташаккулёбӣ мебошад, ҳал мекунад. Волидон, муаллимон, маъмурон дар бораи некӯаҳволии ҷисмонӣ, рӯҳӣ, иҷтимоӣ ва иқтисодии фарзанди худ фикрронь  мекунанд, ки ин ҳама омилҳое мебошанд, ки ба муваффақияти таълимӣ мусоидат мекунад ва ё ин ки халал расонида метавонад.  Муаллимон, кормандон ва маъмурияти Мактаби байналмилалии Контакт ваколатдор аст, ки дар ҳамаи ин соҳаҳо тавассути фароҳам овардани муҳити омӯзишӣ, ки таҳсили пурраи кӯдаконро бо панҷ (5) парадигмаи асосӣ ҳал мекунанд, дастгирӣ кунанд. Ин парадигмаҳо ба рафтори муаллимон, хонандагон ва оилаҳои онҳо таъсир мерасонанд.

Парадигмаи роҳбарӣ: Ҳама роҳбар шуда метавонад. …

Парадигмаи потенсиал: Ҳама дорои қобилияти доногӣ аст. …

Парадигмаи тағир: Ҳама тағирот аз худи ман сар мешавад. …

Парадигмаи ҳавасмандкунӣ: Волидон ба кӯдакон имконият медиҳанд, ки худомӯзиро пеш баранд. …

Парадигмаи таълим: Инкишофи инсони комилҳуқуқ. …